Personalfest

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, ajabaja på mig!
Vi hade personalfest igår iaf! Woop woop! Riktigt trevligt :) Väldans trevligt, mycket skratt blev det!
Dagen började med en vända till stan och lämna Jenny, sen en snabb vända på Willys med Jennie. Sen hem till la familia på en fika och lite påfyllning av spolarvätska. När det var klart åkte vi tillbaka till Fredriksberg för då väntade en lunch på Wärdshuset med födelsedagsbarnet Maddä :D (Grattis ;D) Det blev en god, eller kanske två... goda cider till maten! Sitta och glassa lite i solen också! Sen hem och göra sig iordning för p-fest. Och sen var det dags ;) Vi åt god fondue drack gott vin och cava och en massa cider. Mycket skratt blev det verkligen! Gud vilket bra gäng vi är! Roligt har vi med varandra iaf! ;)
Jaha, och idag då? Jag är lite seg måste jag erkänna.. Men det blir jobb ikväll.. Börjar klockan fyra. Har försökt och städa lite smått i lägenheten. Det är sååå skitigt. Hade ju tänkt städa igår, men det hanns inte med...
Imorn fyller kära mor år. Och jag är ledig så det blir till och åka hem och gratta henne. :)
Men nu ska jag göra lite nytta!
Ha en bra dag :)
En bild på en liten bäbis Findus :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Mammas lilla tjockis katt<3

2012-03-05 @ 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0