Lever!

Jag överlevde dagen i backen ;) Men nu är jag riktigt trött, så jag ligger i soffan med chips och dipp! MUMS :))
Det var trevligt och få träffa mor och kusinerna :)
Det gick riktigt bra och åka, trodde det skulle vara lite knakigt första åken, men nejdå! Det gick superbra :)
När mor och kusiner dragit gick jag till Jenny som jobbade och väntade så jag kunde köra henne till Hyttan, där blev det lite barhäng hos Jennie, sen snodde jag lite maat. oops ;) Sen hem till soffan, och nu sitter jag här, med chips, dipp och tända ljus och tittar på once upon a time. Myskväll med mig själv helt enkelt.. Riktigt trevligt faktiskt ;)
I helgen väntar monsterpass.. På lördag har jag frukost, sen hem nån timme, sen tillbaka till jobbet. Och på söndag är det frukost igen... Sen på söndag kväll är det P-fest! Woop woop! Hoppas på en trevlig kväll :))
Nej nu ska jag kika vidare på tvn. Ha en bra kväll/helg då jag nog inte kommer hinna uppdatera så mycket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0