I'm not afraid of storms, for I'm learning to sail my ship

Puh, nu är jag äntligen ledig. Det har varit intensivt nu! Men det är bra då det inte blir så mycket jobb framöver.. Bara tre veckor kvar på säsongen??? Herregud vart tog vintern vägen? Det är lite sorgligt! Jag kommer sakna mina tjejer! Vi har haft en bra vinter tsm :) Tagga avslutningsfesten också ;)
Meeen nu ska jag sätta mig och kika på lite grejer, bl.a boende tills i sommar. :))
Idag har jag varit uppe på jobbet som jag saknade allt för mycket nu när jag är ledig, jag har solat och ätit lite mat :)
Igår var det en härlig dag med Jennie, började med några tunga åk i backen, en lunch som avslutades mot väggen i den härliga solen, sen åkte vi vidare och satte oss utanför jobbet i solen ett tag! En häärlig dag alltså ;)
Nej nu ska jag kika runt lite. Ha det bra :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0