Dåligt...

Dåligt av mig att inte uppdatera så mycket... Har jobbat väldigt mycket!
Fick iaf världens bästa väckning idag! Underbart och vakna till din röst, det skulle ja kunna vänja mig vid!
Jobbat idag fast jag skulle varit ledig egentligen. Ja nu har det ju varit fondue igen. Och ett stort kaos. 120 pers som kommer samtidigt. det är synd, för det är en rolig sak och ha. Det är en mysig middag liksom.. men men det gick bra ändå :)
Åh jag är så lycklig med livet just nu :) Jag tänker på dig, dig, och bara dig!
Någon dag ska jag göra ett inlägg med massa bilder från Thailand. :)
Nu ska jag sova! God natt på er, dröm sött, jag vet att jag kommer det iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0