Studenten imorn!

Jajamen, imorn tar min syster studenten <3 Shit vad tiden går fort! Två år sen jag tog studenten.. Det känns som att jag inte hunnit göra så mycket, men sen när man tänker efter så har jag faktiskt gjort endel. :) Jobbat i Sälen, Idre, Säfsen och snart åker jag till Smögen :) Jag ska vara nöjd tycker jag :) Mycket minnen blir det iaf! ;)
Bjuder på en så otroligt snygg bild på mig och Anders bara för det ;) 
Var till Borlänge igår och shoppade med Maddä. :) Hittade litegrann, linnen, skor, magnet nagellack, rött läppstift och present till syster :) En mycket trevlig shoppingrunda! :)
Senare på kvällen var det bara att pallra sig till Smedjebacken och träffa bästaste Anders!! <3 Åhh vad jag har saknat honom. Snart gått två år sen vi träffades så det var absolut på tiden vi träffades. Promenerade runt i Smedjebacken med han och Maddä, pratade om gamla minnen och nya :) Förhoppningsvis blir det nån gång mer i sommar nu när jag åker neråt och det inte blir så långt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0