Alldeles för längesen...

Det var alldeles för längesen jag bloggade nu... Men jag har jobbat jätte mycket och dom få gånger jag varit ledig har jag inte riktigt haft lust att sitta framför datorn :) Men nu har jag tagit mig i kragen och ska göra ett inlägg och försöka berätta lite om hur jag har det på bästkusten :))
Jag kan ju börja med och säga att jag trivs som fisken i vattnet! :) Det är så otroligt fint och lugnande här nere, även fast jag jobbar jätte mycket så känner jag ett sånt lugn av att vara här.
Jobbet går jättebra :) Det flyter på och äntligen så börjar vi få lite att göra :)
Och på fritiden då? Vad gör vi då? Vi har varit ut och käkat några gånger :) Häromdan var jag och Hanna in till Smögen och strosade lite på Bryggan och shoppade lite, sen på kvällen så var vi och åt på skäret, vi hade sällskap av Emil hela dan också :) Det var en riktigt mysig dag! Och så har jag och Hanna varit på zoo, Nordens ark :) Vi var som två lyriska barn på julafton! :)) Överlag var vi nöjda med våran zoo utflykt, vi fick inte se så mycket mindre djur, det var några som vi såg fram emot och se som gömde sig för oss :P Men vi fick se snöleoparder, tigrar, vargar och lodjur så det var en bra dag överlag :)
Nej ut i solen lite grann kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0