Söndag

God dag! :)
Åhh jag börjar känna mig frisk! Snorig och hostig fortf men är mycket piggare! Gud va härligt :) Sjukhänget med Maddä igår hjälpte :) Iaf för mig ;) Nej det blev en myskväll med Maddä igår, vi såg på Paranormal activity 3 och så spelade hon lite PS2 medans jag låg och halvsov. En skön kväll helt enkelt :)
Nu ligger jag i soffan och slötittar på tv (som jag bara har gjort i 3 dagar nu) och väntar på att ridsporten på ettan ska börja.
Imorn blir det ev en tur till Ludvika med Maddä innan jobbet. Kika runt lite på stan och in på systemet. Och på fredag blir det en tur nr 2 till Ludvika för äckliga twinrix sprutan och boka tatueringstid äntligen! yey :D
Ha en bra dag så hörs vi lite senare :)
Jag vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0