Slutat

Slutade för ett tag sen. Guuuud vilken tråkig kväll... 21 personer på heela kvällen! Så segt! Man blir knäpp i skallen av att inte ha något och göra. Nästan så jag hellre sitter i skiten än och inte ha något och göra!
Nu har jag varit bitter färdigt! (;
Precis pratat med älskade Simon i telefon, jag saknar den tjej grymt mycket måste jag säga! Helsingborg ligger allt för långt borta...
Ledig imorn, neeej just ja! Det blev jag ju inte.. Det blir och jobba på Solberget på dan i några timmar. Så det är lugnt. På kvällen blir det städning.
Nej, om man skulle ta sig en dusch och sen försöka sova så jag orkar upp klockan tio imorn? Ähh det kan vänta lite till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0