Sjuk..

Jag får ursäkta för dålig uppdatering! Men jag har legat däckad... Feber och hosta. Jag är väl inte frisk nu heller men så pass pigg att jag orkar uppdatera lite. :)
Min kära familj kom och hälsade på mig idag och lämnade lite hostmedicin så jag kanske slipper hosta på nätterna iaf. Nu är det bara febern som kan ställa till det.. Har haft sån feberyra i två nätter.. haha vilka drömmar! Ena natten drömde jag om häxor som utförde typ woodoo på mig. ojojoj! Sen när jag vaknar på morgon känns det som att någon har slängt 10 liter vatten i sängen.. inte fräscht!
Mamma hade gjort lasagne som hon hade med sig. Gott :)
Tack för lite energi, nog för att jag blev helt slut när ni åkte. Men när man är sjuk så vill man ha familjen nära som pysslar om en!
Nej, en värktablett och en dusch, sen är inte sängen långt borta.. Får se hur det blir med jobb imorn.. Jag vill, men samtidigt vill jag inte för tidigt.. Så jag blir värre!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
härligt med vår!

Kommentarer
Postat av: Erik

Snygg bild ;)

2012-02-29 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0