Första..

Nu när det är mitt första inlägg ska jag kanske presentera mig lite grann..
Jag är en tjej på 20 år som har gett sig ut i världen (sverige) på säsongsarbete. Jag har varit i Sälen, Idre och nu Säfsen. Lite olika ställen. Alla tre har sin charm!
Jag är en utbildad kock som insåg att det inte var något för mig, så jag har tagit ett steg ut i servisen, där trivs jag som fisken i vattnet. Sen att man har världens bästa kollegor gör ju inte saken sämre!
Min familj betyder allt för mig. Just nu är jag på en ort som ligger 4 mil hemifrån, så det känns bra att få ha umgåtts lite med familjen ett tag, men nu är jag redo igen och lyfta mina vingar och flyga iväg.
ja en kort presentation, släng in en kommentar om ni undrar över något (:
/Carro

Kommentarer
Postat av: Christa

Tjuvkikar in här... :) Kram!

2012-02-18 @ 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0