Blää

Nyss kommit hem från jobbet. Idag kom allt folk vi har väntat på! Ojojoj, första sittningen var full. Andra sittningen var 1/3 del av restaurangen full. Hej barnfamiljer som äter tidigt! Founde är inte roligt och servera! Spec inte när det är två sittningar. KAOS! Folket sitter ju och äter founde i mer än två timmar. Det är inte meningen att man ska stressa i sig det! Jaja, tur andra sittningen inte var full..
Jag fick iaf gå tidigare när det var så lugnt! Skönt det för jag mår inte bra nu! Hostan tar död på mig och så har jag riktigt ont i bröstet, svårt och andas. Så jag ska väl försöka somna tidigt idag, får se hur det går?
Sen får vi se om jag orkar åka in till Ludvika imorn med Maddä och boka tatueringstid. Jag vill ju boka tid! Men om jag mår så här ska jag stanna hemma och sova fram tills jag börjar. På fredag och lördag blir det till och stå i baren :D yeeey va roligt!
Nej god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0