Syster..

Min kära syster fyller år idag :) hela 19 år. Grattis till henne! :)
Igår hade jag lite kvalitetstid med mor och far :) Vi åt lite Kina mat, sen kikade vi på film åt godis och chips :) Myskväll! Vi tittade på The girl with the dragon tattoo. Jag snodde soffan, dum idé! Somnade efter en liten stund... Trött tjej..
Jobbade ju sista dan i Fredags på två veckor. Vi hade en konferensgrupp som käkade och hade hyrt in baren. Gud vilken rolig kväll! Trubaduren som var är grym. Jag och Linda höll på att dö av skratt hela kvällen. Det var grymt på dansgolvet också, har nog inte varit så mycket drag på dansgolvet sen nyår. Så det var en riktigt rolig kväll i baren :)
Inatt hade jag ett trevligt samtal också :)
Nej måste kika hur det går för kakan jag har i ugnen! Ha det bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0