Slut

Jahaa, så var vinter säsongen 11/12 slut. Det känns riktigt sorgligt faktiskt.. Kommer sakna alla så GRYMT mycket! Det har varit en rolig säsong, mycket skratt och mycket jobb. Precis som det ska vara :)Vi hade avslutningsfest i Söndags. Vad hände på den är ju den stora frågan? Kommer ihåg tequila flaskan... Sen då? Nej men kommer ihåg bitar av festen. Och dom bitarna var väldigt trevliga! :) Dagen igår var seg kan jag säga.. Sov nog mestadels av dagen. Imorn är det jobb då min säsong inte riktigt tagit slut än. Kommer jobba hela Maj, innan det är dags och dra ner till Smögen för en säsong där :) Den kommer nog också bli väldigt najs hoppas vi på! :) Nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorn, börjar klockan elva :) vad är det med dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0