Saknad!

God morgon på er! :) 
Hoppas allt är bra med er, själv så är jag lite trött! :P Men ligga kvar i sängen och halvsova till en film gör nog susen! ;) 
Ja shit, jag hittade in på bilddagboken igår.. Har inte varit in där på fleeera år. Jag kan inte säga annat än att jag känner en stor saknad efter klassen! Efter gänget! Efter lärarna! Jag vill tillbaka! :') Jag saknar alla så grymt mycket! Jag saknar mina, Sofias och Maddäs äventyr :)
Här kommer lite bilder ;)
Jag och Joooonis :))
80-tals fest på g!
Jag och Sofia :)) <3
Igen :) <3
Hittade en från park också ;) Jag och Julia :)
Avslutar starkt med en bild på järngänget! Maddä, Sofia och jag!
Älskar er brudar :) <3

Kommentarer
Postat av: Maddä

Det är vi det :D <3

2012-04-28 @ 14:40:13
URL: http://everybodylies.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0