Only girl in the world!

Jobb idag då, blev nästan 12 timmar! 11 ½ timme närmare bestämt! Trött i benen, jao! Måste köpa nya skor alltså! Det håller inte och ha 250 kr tennis skor.. Mina knän kommer vara döda inom 10 år! Dom ska hålla minst 60 år till iaf! Nej så nu när jag får efterlängtad semester så ska jag åka och köpa ett par bra skor! Värt det!
Jaja jobbet idag gick fint förutom mina knän då :P Jobbade först lunch och sen en 3-rätters på kvällen :) Dagen har gått fort iaf! :)
Sugen på solo på lördag. Min första lediga lördag på hela säsongen... WOW det går alltså och vara ledig en lördag? :P Dessutom är jag ledig nästa helg också! Vilken lyx alltså! :))
Nej sova snart! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0