Funderingar..

Dålig uppdatering.. Men min hjärna har gått på högvarv med funderingar. Vad vill jag? Vad ska jag göra? När ska jag göra det? Vart ska jag? Tankarna är många.. Det är väl kanske dags och börja bestämma vad jag vill med mitt liv.. Men vet jag vad jag vill? Nu vet jag exakt vad jag vill. Om allt känns bra! Jaja det visar sig...
Jobbet är så grymt tomt utan mina tjejer! Åhh :(( På Fredag kommer iaf Jenny :)) Wiiee. Och Jennie kommer på Söndag har jag bestämmt! Hon måste komma ;)
Jag och Maddä var iaf till Borlänge i måndags, jag inhandlade kläder till festen på söndag. Det är ju avslutningsfest med tema år 85-95. Jag kommer vara rent 80-tal, det kommer lysa om mig! Yeey ;)
Idag ska vi åka in till stan, in till true heart och prata om min tatuering och in på systemet så man har lite till förfärren på Söndag! :) Taggad till tusen!
Bara min äckliga hosta har försvunnit tills dess! Den är inte rolig. Någon röst har jag inte heller.. Men jaja! 
Nu ska jag göra mig iordning för Ludvika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0